čtvrtek 17. března 2011

Rain.

Jsem tu s novými fotkami, bohužel jsem trošku nachlazená a venku hnusně prší, tak pobývám v pohodlí domova. Mimochodem máme jarní prázdniny. Konečně jsem se začala učit do školy a hlavně dostala jsem opožděný dárek k narozeninám . Vlastně to byl můj nápad kamarádce věnovat diář, kam by si vlepovala fotky a nakonec jsme uznali, že si koupíme diáře navzájem a společně si je uděláme tak jak chceme. Nalepili jsme si fotky, napsali věnování, citáty, naše "komentáře" k určitému dni a vyzdobili. Moc se mi líbí :) Určitě je to lepší než nějaká kupovaná bezvýznamná věc. Jinak jsem nadšená z počasí a oteplení a těším se jak zase bude svítit sluníčko jako v pondělí a úterý. Mějte se krásně! 

Photo by: Tessa
T





11 komentářů:

  1. jééé, ta aktovka je úžasná :)
    Možná jsem se překoukla, ale mohla bych se zeptat, kde jsi ji koupila?

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je fakticky úžasná!! Asi se po ní taky podívám :P

    http://cheerful-blowball.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvělá , hlavně i když se nezdá je prostorná ;)

    OdpovědětVymazat
  4. mám stejnou tašku, jen v černém, jsem z ní nadšená :)
    A líbí se mi ta úprava fotek. super :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta kabelka je uzasna, strasne sa mi paci:)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky holky, já ji nejdřív nechtěla, ale pak jsem si to rozmyslela a vím, že to byla ta skoro nejlepší koupě :))

    OdpovědětVymazat
  7. krasne fotky!:))
    hahaha, tu kabelku mám taky, a nemůžu si ji vynachválit!:)

    OdpovědětVymazat
  8. No kdybys četla, tak ten kožich nehodlám nosit :D Je absolutně nepoužitelný. Ale děkuju za radu :)

    A koukni u mě na článek níže... prosím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkujii :-)) Určitě nějaké DIY spáchej, už teď jsem zvědavá ;-)) A skvělý outfit! ♥

    OdpovědětVymazat