neděle 20. března 2011

Inspiration.

Ahoj, dnes jsme se rozhodli Vám dát pár tipů na skvělou hudbu , filmy a přidám jsem pár fotek, co jsem nafotila, mimochodem je uveřejňuji na svém Facebooku- Tereza Tessa Koukalová. Pokud se Vám moje fotografie budou líbit nebo naopak ne, napište komentář, děkuji :) 


Photo by: Tessa
Vaše T


Hudba:

Jessie J, The Beatles, Wye Oak, Lighthouse Family, Hey Monday, Jamie Cullum, Florence and The Machine, Diana Vickers, Wolf Gang, NeverShoutNever, Coldplay, Marit Larsen, Gene Kelly, Bon Iver, Primal Scream, Janelle Monáe, Oasis, Charlie Straight, Elton John, Peter Bjork and John, Snow Patrol, The Wombats

Film:

Agora, Amelie z Monthmartru, Billy Elliot, Casanova, Dívka s perlou, Edith Piaf, Velká ryba, Velmi nebezpečné známosti, 3 sezóny v pekle, 13, 500 dní se Summer, Klamač srdcí, A single man, Iluzionista, Cadillac Records, Ďábel nosí Pradu, Královna Alžběta, Láska nebeská, Má mě rád nemá mě rád, LOL- Laughing Out Loud, Náš vůdce, Penelope, Pianista, Pokání, PS: Miluji Tě, Sex ve městě 1,2 , The Runaways, Zase ona, Ženy v pokušení, Tamara Drewe, Hezké vstávání, Pýcha a předsudek

Moje fotografie- Tessa:




















14 komentářů:

  1. Děkuju, seš milá:) No já slavila Silvestra 4 dny a vlastně si pamatuju 4 v 1 :D a to ještě díky fotkám:)
    fotky jsou krásné a moc zajímavé, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :D Já slavila jednu noc a stačilo mi to :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky... V akom programe upravujete fotky ak sa môžem opýtať? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Upravuji je ve Photoshop CS3 ;) T
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. JESSIE J JESSIE J !!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. tá fotka v šatách je nádherná

    OdpovědětVymazat
  7. que fotos tan bonitas!!!!
    http://souslecieldeparis-bei.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je teda POŘÁDNÁ dávka inspirace hudby a filmů.. :D

    OdpovědětVymazat