neděle 13. března 2011

I want summer.

Ahoj, přidávám tu nové fotky, bohužel jsem na nich sama jelikož M je nemocná. Každopádně díky za první komentáře. Doufám, že se vám šaty budou líbit, protože já se do nich zamilovala :) Dnes jsem si byla koupit nové botky a mám v plánu nějaké to sako. Hlavně už se těším na focení s M :) K tomu dnes jsem přemýšlela, kdo je můj vzor. Přišla jsem na "Diana Vickers" jelikož má krásný hlas a její styl má hodně do sebe, k tomu jsem se zaposlouchala do londýnské zpěvačky Jessie J, v jednou videu na youtube ukázala, že vážně umí zpívat a není to různě poupravené čím mě naprosto dostala. 













Photo by : Tessa
T

9 komentářů:

  1. Jessie J!! Je úžasná :) A neskutočne sa mi páčia tvoje šaty :-)

    OdpovědětVymazat
  2. thank you so much cutie :*

    oh I want summer so bad ;) :D ♥
    kisses dear' :* PS: you look amazing in this dress

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelný fotky:))) takový origo, a hlavně ta předposlední je štylová:)))))

    OdpovědětVymazat
  4. haha thank you, but we aren't sisters :-)♥

    OdpovědětVymazat
  5. ty saty jsou krasny a moc ti to slusi! .)

    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. vapadas v tech satech fakt skvele:)

    OdpovědětVymazat