pátek 18. března 2011

Little dream







Dneska jsem se válela doma a to mám prázdniny. A v tom případě jsem to večer musela dohnat. Takže vám představuju můj dnešní look ;)) co vy na něj ? Jak si prázdniny nebo neprázdniny užíváte vy ?






Měla jsem na sobě : Halenku, Silonky, Prsten (Český rubín)
 a psaníčko : jsem dostala darem
Boty : HM
Sukně : HM
                                 
A založila jsem si Lookbook, jaké s ním máte zkušenosti ? Máte Lookbook ?
Tenhle je můj :  http://lookbook.nu/look/1699731-Little-dream  

Přidávejte se k followerům až vás bude víc uděláme giveaway


PS : Zítra mám narozeniny , takže to oslavím kinem (Černá labuť ,dám vám vědět jak se líbilo) a samozřejmě nákupy ;))

Photo by: Mischelle
M

17 komentářů:

  1. Kabelčička je striking! Brno má štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Love your outfit, clean and classic!!
    Perfect

    xoxo from Spain!

    http://myshowroombyp.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju všem , Thanks everybody :))♥

    OdpovědětVymazat
  4. vyzeráš naozaj super!!:))mám LookBook,ale skôr tam chodím aby som si obzrela outfity iných ludí:Pa niekedy na to pozerám s otvorenou hubou...;D
    dakujem za koment.))veelmi ma potešil...no a ten set na tie nechty som kúpila v jednej drogeríí,že Muller sa tuším volá,ale inak je to ESSENCE,takže to určite zoženieš:)a treba sa stým dosť piplať,lebo je to trošku robota:Daale po čase to pôjde lepšie:))dúfajme:D

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, tak moc ti to sluší kočko. :) Jo a nebála jsem se. Vůbec to není o strachu, fakt nás tam bylo hodně. Byli jsme rozdělený asi do 2 kabin takže nějak okolo 50 lidí celkem a nikdo z nás se nebál. :)

    OdpovědětVymazat
  6. ♥Love your post♥

    OdpovědětVymazat
  7. skvele!:) ach tie boticky som mala aj ja ale rozpadli mi a tearz ich neviem zohnat uz:((

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem v plánu posílat smsku jenže sem na tom podobně jako Ty, nemám peníze, navíc jsem teď měla nechtěne zaplý internet v mobilu, takže budu platit i za to, což nebude taky nejlevnější.:/ Jinak díky za komentář i za sledování.;)

    OdpovědětVymazat
  9. Je za úžasných 56kč bez slevy, asi víš, z kama bude :-D

    OdpovědětVymazat
  10. těšíte mě :)) děkuju ! I love everybody ♥

    OdpovědětVymazat
  11. to je super. hlavně ta halenka :)

    OdpovědětVymazat