neděle 27. března 2011

Hurry up!

Ahoj, tento týden je velice hektický řekla bych , a proto se omlouváme, že nestíháme pořádně nic nafotit. Znáte to, škola , osobní život a velice málo času na internet. Dnes jsem přidám takový "rychlovky" co jsem měla na sobě. Jinak pátek jsem si užila na vibračním trenažéru, kde jsem cvičila 20 minut a ještě dnes mě všechno bolí, byla na kolagenu, za přítelem a na treehouseparty s mými bývalými spolužáky. V sobotu jsem s Míšou a kamarádkami byli ve Vaňkovce (nákupní centrum v Brně) a já si koupila spodní prádlo, pudr a přespala u mé nejlepší kamarádky Terezky. Jelikož byl posun času tak jsem trošičku nestíhala rodinnou oslavu, ale nakonec jsme dojeli v pořádku. To je hlavní ne? Po "big family party" jsme s rodiči jeli do Vaňkovky a já si koupila dva na můj vkus drahé , ale kvalitní šampony TONI&GUY a novou tašku do školy :) Co váš víkend, jak jste si ho užili?


Photo by: Tessa
Vaše T 






9 komentářů:

  1. moc ti to pristane:Psuper kabelka:P

    OdpovědětVymazat
  2. Kabátek, brejle, všechno úžasný

    OdpovědětVymazat
  3. Díky díky takhle se "fintím" každý den :D

    OdpovědětVymazat
  4. quite cute pictures!!
    i really enjoyed to look forward :)

    OdpovědětVymazat
  5. dobré sako to čierne! Keby som také našla ale v oranžovej, tak sa pobijem o neho!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your jacket, what a great shape and that coat is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your bag rocks! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Also make sure and enter my new giveaway for a chance to win a 105$ high end face treatment!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpovědětVymazat